Może nie z takim impetem, jak w ostatnich latach, ale udało się przeprowadzić w szkole CodeWeek 2020. Dzieci edukacji wczesnoszkolnej uczestniczyły w zajęciach z programowa z wykorzystaniem zestawów klocków Lego Wedo 2.0 oraz Lego SPIKE Prime. Było to wyjątkowe przeżycie dla dzieci, ponieważ dla większości z nich było to pierwsze spotkanie z takim zestawem klocków Lego. Dzieci po zbudowaniu robotów zaprogramowali je w dedykowanej aplikacji. Po zaprogramowaniu robotów przyszedł czas na wyścig i sprawdzenie, który robot najlepiej radzi sobie na trasie. Wyścig przyniósł wiele emocji, ale wygrany był tylko jeden.
Dzieci klas pierwszych poznały tajniki programowania pracując z robotami Photon. Dzieci nauczyły się wydawać polecenie robotom przy wykorzystaniu aplikacji photon coding na urządzenia mobilne. Dzieci na kartkach papieru rysowały ścieżkę ruchu, a następnie programowały robota by tę ścieżkę ruchu pokonał.
Uczniowie klas starszych odkrywali techniki kodowania z wykorzystaniem aplikacji RunMarco i LightBot. Dzieci pokonywały kolejne poziomy gier edukacyjnych używając coraz bardziej skomplikowanych kodów. Należy stwierdzić, ze najlepiej z tym zadaniem radzili sobie chłopcy.
Uczniowie starsi programowali w aplikacji Scratch 3.0 W trakcie warsztatów dzieci nauczyły się stosować zmienne oraz używać w prawidłowy sposób interakcji między duszkami.
Uczniowie klas starszych programowali w języku C++. W pierwszych swoich programach nauczyli się stosować zmienne, m.in. napisali program obliczający pola figur płaskich.